Klantenservice

Heeft u vragen over een product of uw bestelling? Bekijk dan onze veelgestelde vragen of neem contact met ons op.


Heb je vragen over een product, het plaatsen van een bestellingen of over je bestelling bel dan 0521-515750, mail naar info@werkplaatstechniek.nl of stuur een whatsapp.

  • Let op: Pitzl Bestellingen die vanuit de fabriek worden verzonden kunnen een langere levertijd hebben.

Wij staan voor u klaar


Openingstijden Winkel

 

Openingstijden Winkel - Showroom - Democenter

Maandag - 08:00 - 17:00 uur
Dinsdag - 08:00 - 17:00 uur
Woensdag - 08:00 - 17:00 uur
Donderdag - 08:00 - 17:00 uur
Vrijdag - 08:00 - 17:00 uur
Zaterdag - gesloten
Zondag - gesloten
 

Openingstijden Feestdagen

27 april 2024 - Koningsdag - gesloten
4 mei 2024 - Dodenherdenking - gesloten
5 mei 2024 - Bevrijdingsdag - gesloten
9 mei 2024 - Hemelvaartsdag - gesloten
10 mei 2024 - gesloten
19 mei 2024 - 1e Pinksterdag - gesloten
20 mei 2024 - 2e Pinksterdag - gesloten

Bestellen

Verkoopt Werkplaatstechniek aan Particulieren?

Particulieren kunnen via bestellen via onze webshops en/of in de winkel. Voor vragen en advies kunt u met ons contact opnemen via
0521 - 515 750 of webshop@werkplaatstechniek.nl


Verkoopt Werkplaatstechniek aan Bedrijven?

Aannemers, bouwbedrijven, zzp-ers, houtbouwers, installatie-bedrijven iedereen zoekt een professionele toeleverancier voor bevestigingsmiddelen en machines. Bij Koster Werkplaatstechniek bent u aan het juiste adres en ontvangt u het beste technische advies en ondersteuning. Bestel online of kom langs in onze winkel.


Ontvang ik een factuur van mijn bestelling?

Bij iedere aankoop ontvangt u een factuur


Kan ik ook mijn bestelling ophalen?

U kunt uw bestelling afhalen in onze winkel.


Zijn de prijzen inclusief BTW?

De prijzen op onze website zijn exclusief BTW. Bij ieder product vindt u ook de prijs inclusief BTW.


Betalen

Kan ik achteraf betalen?

Bij Werkplaatstechniek kunt u via iDeal, MisterCash en overboeking betalen. U dient uw bestelling te voldoen voordat er geleverd wordt.


Kan ik met iDEAL betalen?

Bij werkplaatstechniek kunt u uw bestelling eenvoudig betalen via iDeal. Selecteer in het bestelproces de betaalwijze iDeal, kies vervolgens uw bank om de bestelling succesvol af te ronden.


Kan ik met MisterCash betalen?

Onze Belgische klanten kunnen de bestelling ook via de betaalwijze MisterCash voldoen. Selecteer in het bestelproces de betaalwijze MisterCash om de bestelling succesvol af te ronden.


Kan ik met Paypal betalen?

Momenteel kunt u uw bestelling voldoen via iDeal, MisterCash of via overboeking. Wij ondersteunen geen PayPal betalingen.


Kan ik met Creditcard betalen?

Momenteel kunt u uw bestelling voldoen via iDeal, MisterCash of via overboeking. Wij ondersteunen geen Creditcard betalingen.


Kan ik bij de chauffeur betalen?

Momenteel kunt u uw bestelling voldoen via iDeal, MisterCash of via overboeking. Wij ondersteunen geen betalingen via de chauffeur.


Problemen met betalen?

Heeft u zojuist een bestelling proberen te betalen via iDEAL, maar krijgt u een foutmelding? Op www.ideal-status.nl vindt u actuele informatie over iDEAL storingen.

Is er geen storing en lukt het betalen via iDEAL niet? Neem dan even contact met ons op via 0521 - 515 750, webshop@werkplaatstechniek.nl of selecteer een andere betaalwijze.


Verzending

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Bestellingen die geplaatst zijn voor 15.00 uur op werkdagen, worden nog dezelfde dag verzonden. Bestellingen die op vrijdag geplaatst worden, zullen maandag geleverd worden.

Bij ieder product kunt u de actuele voorraad en verwachte levertijd inzien.


Ik ben niet thuis tijdens levering, wat nu?

Wanneer u tijdens het moment van bezorging niet aanwezig bent, ontvangt u een niet thuis bericht van de DPD chauffeur. Op het ‘Niet thuis bericht’ staan instructies


Bezorger komt opnieuw langs

Heeft u een ‘Niet thuis bericht’ ontvang waarop staat vermeld dat de bezorger op een ander tijdstip langskomt? Ga dan naar https://www.dpd.com/nl/nl/ontvangen/volgen/ voor meer informatie.


Pakket is af te halen bij een afhaalpunt of het depot

Het Pickup parcelshop netwerk van DPD staat in heel Nederland en verspreid over heel Europa tot je beschikking. Voor het verzenden of ontvangen van pakketten, je kan bij 42.000 afhaalpunten in Europa terecht.

Bekijk de dichtstbijzijnde afhaalpunten via https://www.dpd.com/nl/nl/ontvangen/afhaalpunten/


Kan ik ook mijn bestelling ophalen?

U kunt uw bestelling afhalen in onze winkel of via een van de DPD afhaalpunten. Bekijk de dichtstbijzijnde afhaalpunten via https://www.dpd.com/nl/nl/ontvangen/afhaalpunten/.


Wat zijn de verzendkosten?

Bij bestellingen boven de € 500 betaalt u geen verzendkosten. Voor bestellingen onder € 500 hanteren wij de volgende verzendkosten.

Verzendkosten Nederland
Bestelling onder € 200 euro - € 4,95
Bestelling boven € 200 – Gratis levering
Pitzl bestelling - € 11,95
Verzendkosten België
Bestelling onder € 500 euro - € 6,95
Bestelling boven € 500 – Gratis levering
Pitzl bestelling - € 11,95

Retour & garantie

Bent u niet tevreden met uw aankoop of is het bestelde product toch net niet wat u zocht? U kunt uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst zonder reden van opgave retourneren.

Herroepingsrecht

U kunt uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden annuleren (wet kopen op afstand). U heeft na het annuleren van uw bestelling 14 dagen om uw product retour te sturen.

Indien u gebruik wilt maken van het herroepingsrecht, dan zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking moeten worden geretourneerd. Werkplaatstechniek zal vervolgens het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten op uw bankrekening, mits het product in goede orde retour is ontvangen.

Let op: is het product speciaal voor u op maat gemaakt? Dan kan er geen beroep worden gedaan op dit herroepingsrecht. Lees hierover meer in onze Algemene voorwaarden

Om uw bestelling te retourneren, volg de onderstaande stappen;

  1. Download het modelformulier herroepingsrecht en vul deze in
  2. Verstuur het modelformulier herroepingsrecht naar webshop@werkplaatstechniek.nl
  3. U ontvangt van werkplaatstechniek een bevestiging van uw retourzending
  4. Druk het herroepingsrecht af en plaats deze in de doos van het artikel
  5. Retourneren van uw bestelling

Retouradres:
Koster Werkplaats Techniek B.V.
Lange baan 21
8331 LW Steenwijk

Retourneren per post

U kunt kleine pakketten via de post naar ons terugsturen. De kosten hiervoor zijn voor eigen rekening.

Retourneren of ruilen in de winkel

U kunt uw bestelling ook terugbrengen of omruilen in onze winkel in Steenwijk. Werkplaatstechniek zal vervolgens het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten op uw bankrekening, mits het product in goede orde retour is ontvangen.

”Werkplaatstechniek”

Klantenservice

  • Werkplaatstechniek

    Lange baan 21

    8331 LW Steenwijk

  • 0521-515750
  • info@werkplaatstechniek.nl

Werkplaatstechniek.nl

  • Importeur van Topmerken
  • Specialisten in Houtbewerking
  • Voor particulieren en bedrijven
  • Eigen technische dienst
  • 300m2 democenter